Soon, it will be..

Stanrundan med vic igår resulterade till ett par tygskor. Det var halva rea-priset så där hade man tur minsann! 75 spänn på Wedins.

 

Sverige - Kanada 2 - 1. Jag har kikat på OS såhär på morgonkvisten, eftersom min tanke om en joggingtur förträngdes av någon konstig anledning. Jag har blivit lat sen sjukveckan i stugan. Har inte tränat på två veckor, skandal!? I och för sig har jag ju i alla fall spelat tennis 2 ggr, får glädja mig åt det lilla.

Skolstart snart. Vad kan man säga. Skolan är en sommarmördare. När skolan börjar är sommarn slut, förjävligt. Allt är förjävligt nu. Man vill inte se frammåt, man saknar, man tvingas fortsätta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0