Hemhemhemhemhemhemhem

Hem ljuva hem!
Vart har jag hållit hus undrar ni kanske? - Jo, jag har varit ickehemma nu i tre veckor.

Första veckan
har jag tillbringat i Danmark! Det var så himla kul, ska ni veta. Synd bara att vi förlorade åttåndelsfinalen på straffar. 
Vi har sovit på luft i en gympasal. Där maten tillagades luktade det illa och såg ut som i konsentrationsläger. Vi har gått flera mil, säkert. Vi har spelat fotboll i 32 grader och lökat ihjäl på discot. Vi har dansat salsa uppe på däck med peruare. Jag har pratat i sömnen: "Jag ska döda er", hade Elise hört. Vi har fått solsting. Vi har pressat på en alldeles vit, jagvetintehurlång sandstrand. Vi har haft kul.
92-laget har visat sig vara ett härligt gäng. tack allihopa för att ni stod ut med mig och Elise en hel vecka. Så mysigt har det varit.




Andra veckan
var den tråkigaste. Jag kunde inte träna, åka vattenskidor, cykla enhjuling, eller någonting i stugan för att jag hade feber! Alla var sura på mig för vi inte kunde åka till Leksand sommarland då. Andrea deppade hela veckan över sin venezuelakille som hon träffat i danmark. Andra veckan = skit. Jag frisknade till efter sisådär en 7 dagar och då minsann var inte vädret på min sida! Då skulle det plötsligt regna och åska varje dag. Fy tusan vad orättvist!
Hemma nu igen, och nöjd ändå med sommarlovet, hittils. 





På cityfesten var det mycket folk. Det lilla jag hann se på stora scenen var kleerup, och han var ok. Lite enformig musik bara tyckte jag, kändes som han aldrig bytte låt. Som vanligt var det superdupermysigt att träffa alla kompisarna som man gått runt och saknat så länge nu.

Ser fram emot: 1. kräftskiva nån gång till veckan 2. att pappa ska laga biken, så man slipper gå överallt. 3. Något bra på tv till kvällen. 4. DM matchen på fredag.

Tack Z, för att jag fick låna internet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0