Here it goes again

Sscchhkkuulaan har börjat nu igen. Första dagen var hemsk. Jag gick till tandläkarn 08.50 på morgonen, och Maggan menade att jag hade hål! så på måndag blire lagning. I skolan fick vi schema och nya skåp. Jag fick under, och inte nog med det, det knakade när man stängde det också. + jag har tappat bort mitt kort under sommarn, kommer inte få någon tallrik !?
Idag har NV2orna ägnat dagen åt introduktionslekar och ätit kycklingsallad. Vi cyklade ut till Alborgen och lekte loss som 5-åringar. Det var super. Imorn blire till att gå runt i skolan, kika på 1orna och minnas hur hemska de första dagarna var när man själv började på vasa.

Idag flyffar Linnéa från stan ! till Gällevare som jag knappt vet hur det stavas. "Du får gärna komma och hälsa på mig" sa hon. Jaa, visst, det är ju bara 100 MIL härifrån, det tar jag över en dag liksom. Jag kommer att sakna så in i norden!

Det var meningen att vi skulle köra go-cart igår, som början på en ny skoltermin, men det blev inget. Det var dyrt, och bussarna gick inte ändå ut till Rörberg. Så för att inte bli helt långtråkade, körde vi en sån där lagamatochsepåfilm-kväll. "Don't mess with the Zohan" var sjuk, men kul. Jag menar, vem mer än Zohan klarar armhävningar utan händer?
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0