4 olika små ting

Dario är människan med absolut mest inlevelse när han lyssnar på musik.
- Alltså det går inte och sitta still när man lyssnar på en sån här bra låt! Jag kan inte få min hand att sluta pumpa i takt!?

Just nu känns allt plugg riktigt jobbigt. Jag och Johan har läst marinbiologi ett bra tag nu (..eller jag har läst högt, och han har lyssnat, förhoppningsvis?)

Irene går från "Blåbert" till "Skogens röda guld" på bara ett dygn, och Jonas hatar alla med röda jackor (okej, det var ganska internt)..

Eftersom det hos familjen Widlund ikväll går hockey på tv, finns det inte en chans att jag ens skulle få sätta mina fingertoppar på fjärren för att göra ett pyttenutte smygförsök att byta kanal till ettan, där Andra Avenyn visas för sista gången i år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0