Diktning till fia

Fia du är en gosig tjej
Men att reta dej, det är min grej
även om du blir rätt grinig
när jag är som allra mest svinig
så vet jag att du tycker om
mina små pikar när jag säger dom
men en sak skall du veta
att flera andra brukar jag reta
dock ingen annan blir så sur
när jag hittar på nåt lurt
men om du vill att jag ska vara snäll
säger jag: sluta med ditt j*vla gnäll!
för jag är född till att dryga
du får försöka att runt mej smyga
du kan ju alltid försöka dryga tillbaka
oj, vad hemskt, jag börjar skaka

nu har jag lekt klart poet
och skriva dikt om allt mitt ret
ha en helt fantastisk jul
och räkna med att jag kommer fortsätta reta dej i fortsättningen åxå ;)

/ hemlig beundrare av Sofia Johansson <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0