tidig hemkomst

Idén med att ha klassfest på en söndag blev något nedröstad. Vem ville vara bakis i skolan liksom? tyckte de flesta..

Jag lyckades försova mig en halvtimme imorse, missade julkalendern, folk säger att den var sämst, men jag ska ändå ge den en chans!
Precis som alla andra härliga måndagar slutade jag rund elvasnåret. Jag tog mitt pick&pack och skyndade mig hem till.. jaa, till vaddå? just det, ingenting!

Radiopratarna på p3 är ju lite mysiga, folk ringer in idag och berättar om konstiga saker de gjort på sina lediga dagar.. En kille hade bokat flygbiljett till Paris, men han försov sig och missade planet. Efter att ha gjort en sån grov tabbe, tyckte han att det var så pinsamt, så resten av veckan satt han isolerad hemma, med släckta lampor och degade. Han svarade inte ens i telefonen, och när han sedan kom tillbaka till jobbet frågade arbetskamraterna om han hade haft det bra. "Jaa, mycket trevligt" svarade han.

 

Jag hittade några peruker när jag plockade lite här hemma.. snygga, ellerhur?


Kommentarer
Postat av: Johan

Haha det är ju "Maos lilla röda"s hår du snott! =O

2008-12-01 @ 18:49:43
Postat av: Maria

haha, jaa, jag tyckte mig se likheter :P

2008-12-02 @ 08:57:27
Postat av: Anonym

fvgdgjtufty

2008-12-02 @ 08:57:52
Postat av: Elise

Det ser ut som du har en mopp på huvet med den där gula :D asg

2008-12-06 @ 17:26:47
Postat av: Elise

Det ser ut som du har en mopp på huvet med den där gula :D asg

2008-12-06 @ 17:27:32
Postat av: Mary

HAHA, det kanske ÄR en mopp då :P

2008-12-06 @ 20:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0