vinteraktiviteter

I made it! jag kom upp ur sängen innan 10 imorse. Jag älskar vinterstudion. Inte så mkt som lillebror, som t.o.m. älskar musiken till vinterstudion, bara för att när den spelas vet han att det blir vintersport.. Men jag gillar det. Helg-förmiddagar framför tv:n med de sporttokiga familjemedlemmarna. Det är liksom mysigt, att sitta där i soffan och knyta sina nävar för Sverige tillsammans. Men alltd, alltid  kommer det gnäll, antingen från pappa, eller från Marcus. De låter precis likadant:
- Vafan! typiskt Sverige, sämst när det gäller!
- NEEJ, så dåligt !

Efter skidskyttestafetten bestämde vi oss för att själva ta ett varv i hemlingbys längdspår. Jag och Betsson var trötta efter 1 km.. Men vi tog oss runt i 6:an (och jag vann). 

 
fotofinish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0