Alla har väl någon gång en "dålig dag"

Z och Fille utmanade oss på badminton. Jag och vic lånade pappas proffsgrejor och begav oss till lmv 12.30 på förmiddagen. Vican hade en dålig dag, eller var nervös, eller hade inte spelat på länge, eller flummade för mycket, eller var trött, eller hade problem hemma.. men vi kom fram till att det bara var "en dålig dag".
Efter enochenhalv timmes spel var tiden ute och David  var tvungen att återvända till "jobbet". ( vilket innebär: sitta vid datorn och vara inloggad på msn, ta en fika, jobba i 5 minuter, msn, fika, jobba 5 minuter..).
Nu har jag kommit hem, duschat och ätit fiskgratäng som smakade smask. Jag upptäckte också för inte så länge sedan att info om Dana cup hade dunsat i brevlådan ! så då hade jag något att läsa. Men nu, jaa nu.. nu har jag inget att göra. Därför kom jag på den utomstående, härliga, alldeles underbara idén att starta en blogg. Någon måste ju ta över skrivandet efter att Johan tyvärr har lagt ner sin  "armsvett.blogg.se".

Om jag orkar uppdatera återstår att se, men det tror jag nog :) välkommen tillbaka,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0