Nästan död

Gårdagen:

Tennisen gick bra. Förutom att det kom en tjurig gubbe och ville ha banan för tidigt. Vi fick kanske bara spela 75% av tiden vi betalade för!. Jonas och Fia gillade inte "mitt" sätt att ge poäng (15, 30, 40, 45). De tyckte att det var mycket lättare med 1, 2, 3.. så jag vet inte vad det blev riktigt.


Svedlund slår sitt hårdaste.

Jag bjöd hem de två vännerna på en fjärdedels pizza, som var kvar sedan min lunch. "Den var inte så god" sa Fia. Pajbak och kortspel sen åkte Jonas hemmåt. Jag följde med Fia hem utam att veta vad vi skulle göra. Men när jag kommer upp för trappan till övervåningen får jag syn på ett akvarium. Väggarna är helt gröna av alger. "Bor det några fiskar där?" tänker jag och föreslår rengöring !? Nu ser man två fiskar simma runt där inne i alla fall.

Kinamat hemma, sen begav jag mig till Zätas place igen för att kolla på två filmer. Denna gång blev det "blondnånting", och "dead or alive". Den sistnämda var läskig. Jag blev rädd ett flertal gånger, men mest då David skrämde liver ur mig med en dum screamliknande mask på huvudet. Jag dog. nästan. Tack Z !
Jag är lättskrämd, och jag är sämst på guitar hero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0