utan tennisboll

Vi skulle spela tennis på GTK-hallen, men de öppnade inte förrän kl 12. Jag och Bettan åkte hem till henne och lirade på gatans egen tennisbana i stället. När vi hade fixat upp nätet och allt var bra, kom vi på att vi inte hade någon boll. Vi letade ihjäl oss på tennisboll men icke. hittade dock en annan boll så vi kunde spela. Sen blev det O'boy och bulla. Maja fyller ett år idag, men hon fattar inte ordet grattis. congrats, feliz navidad.. Maja och Peppe leker ibland med varandra. Vilket innerbär: Maja jagar Peppe och Peppe springer för livet (Maja hund, peppe kanin).
Nästa gång tar jag med mig ett helt sånt där rör med tennisbollar!



Marcus lagade pannkakor idag. De blev perfekta, tyckte både han och jag. Det jobbiga med blåbärssylt är färgen. Man måste ju nästan ta en extra borstning av tänderna när man har ätit lunch. Jag hör ljud uppifrån tv-rummet. Grabbarna spelar x-box. Det låter typ : "Aaaa!.. neej!", "Jaarå!", "hahahaaaahah", "passa mitten, jag är fri!", "Nej, vad gör du!?".
Ikväll är det fotbollsträninginfördanmark. Imorn är det Johandag.
Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0