nu sticker jag..

"Carpe diem" tyckte Johan, så jag blev upphämtad strax efter 10 imorse, och lite nervös var jag då han satte sig framför ratten och skulle övningsköra mig ut till Furuvik. Det gick bra. Inte ett enda motorstopp blev det !

Väl ute i Furuvik bestämde vi oss för att paddla lite kanot. Vi paddlade ända till harnäsbadet, och tillbaka. Men det var motvind då så det gick lite trögt. Vi kapsejsade utanför bryggan sen, för vi ville pröva om man kunde göra som Pocahontas (sticka upp huvudet i kanoten när den är vält). Det funkade bra. Eftersom jag hade kläderna på mig fick jag låna Johans torra shorts efteråt, som var liite för stora.. Lite fotboll tyckte Fredde verkade kul, så vi lirade lite på gården. Han fick syn på min kamera och blev som fast vid den. Några (ganska många) bilder blev det.
Sen spelade vi kort med Fredde och Pär. Fille och Z kom senare, typ vid 3. Då tyckte vi att det var dags för lite båt. Jag hann nästan åka däcket innan det blev fel på motorn.

Pojkarna bråkade på bryggan och slängde varandra i vattnet hit och dit. (Fredde hade mobilen i fickan så han fick inte bli iputtad). Efter en mycket trevlig dag hos Johan kom mamma med torra shorts och hämtade mig.Nu träffar jag inte grabbarna på kanske 3-4 veckor ! Tråkigt..

johan
freddehopp

Vi skulle på grillfest hos kusinerna, där jag befinner mig nu. Bettan jobbar kväll, kommer hem efter 10, och jag har ingen större lust att leka men "småpojkarna" nu. Hector och Maja är i full gång. De ser ut att ha väldigt kul när de skuttar omkring här ute efter varandra. Nu vill Jonas ha datorn. de ska spela cs eller nåt annat dumt.
Jag åker till stugan imorn, där finns inget internet. Så jag hör inte av mig på ett tag.
Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0