-bästa stället för picknick eller kvällsfika

Det blev cbg-fika med till Alderholmen igår kväll. Myspys var det. Musiken från Å-krogen var en stämningshöjare. Jag och Elise fick för oss att vi skulle dansa lite och Fia tog massor av bilder när vi buggade.
Sen åkte vi till macken för att köpa snacks till filmen, men det var inte öppet så det fick bli en kväll med saft och inget mer.


                                                                              

Jag vaknade av världens regnskur imorse och tänkte att nu blir det mysdag ! men så kom solen fram. Då kan man ju inte bara ändra inställning och skippa mysdagen. Linnéa kom hit, så tittade vi på Ice age.
Gefle - Trelleborg var det ikväll och jag jobbade som vanligt i kiosken. Sen var det BBQ party hos Sandra som bor jättelångt bort. 

Min cykel har punka. IGEN! Jag vet inte vad jag gör för fel men den här gången så upptäcktes det efter en mkt kort tur på stan med Fia. Det märkliga var att både hon och jag hade utpyst däck på bakhjulet. g å  ä n d a  h e m  t i l l  m i g  f r å n  s t a n. Så nu lånar jag pappas cykel som har en ouppskattad hög ram. Tur att man har långa ben när man måste stanna.

Nu ska jag krypa ner under täcket och somna. Lillebror sover redan. Det ser skönt ut.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0