Pizzan ska snart in i ugnen !

Gårdagens filmkväll var lika trevlig som filmkvällarna brukar vara. Dock blev det inte lika sent, vilket är possetivt. För annars sover man ju bort hela morgondagen.  Det blev 2 filmer; "Sydney White" och "The happening". den var läskig men Alex påstår att han inte vart ett dugg rädd. Jag har inget bevis, men jag vet att han, liksom jag, hoppade till i soffan vid minst ett tillfälle.

Jag har nu satt ugnen på 225 grader, för att om ca: 10 minuter värma en pizza.
Lillebror är på Fjärran med kompisarna. Jag hatar fjärran. Det är dyrt (eller, jag har fått för mig det. egentligen vet jag inte vad det kostar), det är tråkigt (inga utomhurrushkanor eller stora vågor att leka loss i), det är alltid mycket folk (kan kanske också vara en bra sak). Tacka vet jag Brämmen!

Jag pratade nyss med Svedlund i telefonen. Han ville bara höra om jag hade koll på samlingstiden. Vi ska nämligen spela tennis idag, jag, Fia och han,  vilket vi har planerat ändå sedan höstterminen om jag inte minns fel. Så det ska bli skoj. Hoppas de har öppet bara. Lite taggad är jag också på att få se hur Fias hår ser ut, efter att hon har besökt maggans nu på morgon.

TennisTennisTennis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0