Nattsudd

Jag har varit i stugan i typ 5 dagar nu. Övningskört, ätit jordgubbar, badat i 15 grader, cyklat enhjuling, umgåtts med kussarna, knäppt en väldig massa kort m.m. Det har varit en mkt trevlig vistelse. Min kusin, Cristofer (kallas kribbe, kippe, Christofilus Bifilus, chrille..) är väldigt korrekt av sig
ex. Marcus kastar pil. Han får 45 p på 6 pilar. Kippe: - Det är ungefär 7.5 i genomsnitt!

Maggie
kanin

Jag och bror min tittade på film igår när mamma och pappa var på dans. Vi såg "the skeleton key", "gangs of new york" och "den osynlige". ALLA tre var bra. Så tog vi en liten joggingtur (till saken hör att jag sprang ifrån marcus på slutspurten!)  och efter det badade vi i det kalla vattnet igen.

Nu är jag hemma. jag och Elise nattvakar. Vi ska åka til Danmark om sisådär 3 timmar..  Jag träffade Johan idag på ICA maxi-parkeringen. "Hej!" sa någon och öppnade en bildörr. Till min lättnad upptäckte jag att han hade håret kvar! Han berättade att han tänker spara lockarna ett tag till. Tjoho, tycker jag.

Det är jobbigt att nattvaka tycker Elise. Särskillt när Maria skriver blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0