Längtan efter det mesta nu

Jag har köpt nya benskydd. De gamla var helt koko, så jag tänkte att det kan vara bra med nåt nytt nu till Dana cup. För övrigt är vädret också koko. man vet liksom inte hur man ska göra om dagarna. Man kan inte åka och sola och bada för solen går i moln hela tiden, men man kan heller inte sitta inne för det är ändå 22.2 grader ute. Tydligen har jag valt att sitta inomhus.


Jag skissade ett självporträtt, Men jag vet inte vem det blev på bilden ?

Musiken hamnade precis på Backstreets Boys "As long as you love me". Jag låter det gå och se vad som kommer liksom..
Har blivit beroende av Guitar Hero lite gran. Nu vill jag att Z ska komma hem från stugan så jag kan komma och spela hos honom.. (jävla ego!).

Bujs kommer hem från turkarnas land idag. Hon har säkert haft det hur härligt som helst. Varför kan inte jag åka utomlands !? Bort från den här lilla hålan vill jag. Vi kanske ska tågluffa nästa sommar, det skulle vara super! Inga tvivel! Jag längtar till tågluffen.. Jag längtar tills alla som är borta nu kommer hem, jag längtar till Dana, Jag längtar till Sollerön, jag längtar efter min enhjuling!

Nu ska jag äta. Det blir väl nå rester som ligger i kylskåpet. Sen kommer Fia och Elise tydligen hit sa de. Kanske åker ner på stan och tar en fika, spelar biljard eller nåt ?
Hej.

Kommentarer
Postat av: vic

hej vännen! hoppas du har det bra :) längtar tills du kommer hit! miss you! <3

2008-07-13 @ 13:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0