rabarber, cykel och VHS-filmer !

Smulpaj är gott! , men inte i för stora mängder.. kom jag fram till när jag stod och åt upp det som blev över till rabarberpajen idag. Tänka sig att smör, mjöl och socker kan bli så bra ihop ?

Jag har under de senaste dagarna uppfattat härligheten med att cykla. Inte motionscykla mountainbike eller så, utan mest bara cykla. Extra härligt är det när solen är framme, vilket man inte har fått uppleva nu på ett tag, men det funkar ändå. Med en mjukt rullande damsnurra, lite bra musik i öronen och nedförsbacke blir det perfa! Jag vill prova tandemcykel, någon som har en sån?

Det var barnen i bullerbyn på tv4 film idag. Fick mig att tänka på alla dessa inspelade AstridLindgrenfilmer man har här hemma, och ingen video att titta på dem med! + en massa disneyklassiker som inte heller går att se på !

Slutsats:
jag vill ha en video och en tandemcykel.

Kommentarer
Postat av: josefin

jag vill också ha en tandemcykel!! en snygg gammal en!

2008-07-14 @ 22:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0