Dario, dricker du dunderhonung?

Dario är klassens Bamse. Han har blå T-shirt, han är stark, och han slåss aldrig. Han är en sån kompis som Farbod borde umgås med. Inte de andra grabbarna som får honom att blöda på läppen under mattelektioner..

Idag hade jag tävling med bussen. Vid högsta punkten på sträckan polhem-kristinaplan kom bussen ikapp mig. Då tänkte jag att, nääh, för tusan, de där latmaskarna som står och glider runt med bussen ska inte ha någon fördel minsann! så jag trampade på som en galning, när bussen stannade åkte jag förbi, sen blev jag förbiåkt av 3an igen, men nästa gånng den stannade kom jag ikapp.. så höll jag på ända till krysset ungefär (sträckan innefattar 4-5 hållplatser). Jag var anfådd när jag kom fram, men nöjd, riktigt nöjd. Det här fick bli dagens träningspass!

Jag vill nog ha lite snö nu, så man kan baka pepparkakshus.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va ovärt! xD.. sätt dej själv på bussen nästa gång och kliv av FÖRST AV ALLA så fan har du vunnit ;)<3

2008-11-11 @ 21:47:45
Postat av: .

vem är anonym?

2008-11-13 @ 15:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0