sällskapet slocknade

Jag klarade två låtar på medium när jag och Elise spelade gutar hero! snart kan jag utmana zäta..

Jag sitter hemma hos fille nu. Några har gått hem, resten sover i soffan. Jag har försökt väcka dom men utan framgång.
1. Pilla i ansiktet på dem
2. puffa på dem
3. knäppa kort med blixt på dem
4. höja volymen på beverly hills, som står och går på tv:n utan att någon intresserar sig av det
..inget funkar!
så nu sitter jag här ensam utan trevligt sällskap, ganska trist. Jag tror jag ska göra ett till försök att väcka någon av dem..

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag sov aldrig!! fanns bara inget att kolla på så jag passade på att vila ögonen.. ;)

2008-11-17 @ 19:07:29
URL: http://armsvett.blogg.se/
Postat av: Maria

mm, fast när man vilar ögonen så fungerar väl åtminstone öronen som vanliget.. eller?

2008-11-20 @ 20:54:18
URL: http://marybond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0