This is killing me!

Well.. Idag slutade vi runt 11. För mig och Jonas blev det max/orginalmål för 39 spänn (Lätt värt det!). De andra nöjde sig med skolans korv med mos.

Efter maxbesöket åkte jag till biblan och pluggade en timme med fia. Efter biblioteksbesöket åkte jag hem och pluggade till kl 5. Efter hemmapluggandet åkte jag till mamma och åt och pluggade, och efter det åkte jag hem igen och fortsatte att plugga. Fysiken is killing me softly..

Idag har jag också hunnit med att göra någon ledsen, vilket gör mig ledsen. Förlåt.

Kommentarer
Postat av: FIA

lätt ovärt med max ju !

2008-11-11 @ 16:21:35
Postat av: Anonym

Sorry att man frågar, men vad gjorde du mot din mor? :O

2008-11-11 @ 21:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0