update.

Är det någon fantasirik människa som har tips på fars-dag-pressent?
Inga kläder den här gången, ingen onödig liten dum pryl. Jag tänker mer: Bjuda pappa på middag? fika med pappa? umgås lite med honom? ..tror att det uppskattas mest.

Jag fick en lapp här om dan av fia. "minnesräddare" hette den. Jag tror hon tyckte jag behöver den. Bl.a. står det att man ska äta blåbär, motionera, lösa sudoku, sms:a sig själv (!?), sova eller prova på nya saker..

-Ge mig en påse frysta blåbär!

När vi hade fikat på stan, gått runt i alla värdiga affärer och snackat om allt skit idag, hade det hunnit bli mörkt ute, och ush! det får mig att känna trött. Nu ska jag köra bästa möjliga uppaddningen för skräckfilm-marathon till kvällen. Och eftersom jag är döende sömnig, antar jag att det blir soffan i någon timme framöver.. Jag borde egentligen plugga, som vanligt!

..men ush

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0