bara för att..

Det välförtjänade lovet är över. Skolan började med full sprett och nu sitter man här ännu en kväll och dör av tanken på alla kommande inlämningar och prov.

Det kanske märks, jag vet inte, men inspirationen ligger kanske på botten vid sådana här tillfällen. Jag tänker: vad ska man skriva? finns ingenting.. men mina trogna fans vill ju så gärna läsa mig, så jag skriver väl några onödiga rader och lägger upp en bild på t.ex en festhäxa i bil, ankor eller mat vid ensamhemma-helgen.

  

Linnéa ringde ikväll. Jag hjälpte henne med Kemi A-läxan, hon blev glad och det gör mig glad. Så nu är jag lite glad. Imorgon ska vi dansa chacha på idrottslektionen. Är så himla pepp just nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej för att du tjatar så kan jag väl kommentera!=P.. nerå! den var fin<3<3

2008-11-04 @ 23:03:28
Postat av: Johan

Glömde säga att det var jag som skrev förra :P

2008-11-04 @ 23:04:51
URL: http://armsvett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0