skrattanfall av vassa piggar, och utslagna tänder av söt drycks-flaska

..har gått och dragit på mig en sån där förskyldning nu igen. Det tar kol på mig, men efter en vilodag hemma, blev jag som en ny människa, och är nu feberlös åtminstone!

Tisdagens mattelektion gick vilt till, någon (jag nämner inga namn) kastade en tom festisflaska mot Rawaz, som fick den rakt i fejan och tog sig för munnen. Hans halva tand var utslagen (diagonalt liksom!?). Antingen måste det ha varit ett mycket hårt kast, eller så har killen liite ovårdade tänder. Han blev nåt fruktansvärt förbannad och skrek till den stackars kastaren som redan satt och ångrade sig. 
Hursomhelst så fick han tillbaka sin kära tandflisa, eller om det var en kopia av något slag.

..Jag menar, är det meningen att folk ska slå ur tänderna på lektionerna? I så fall borde det väl ändå vara på Jörgens fysiktimmar?
 
Nu kom jag precis, nyss, för inte så länge sen, nyligen, just, för bara en liten stund sen hem från mamma. Där har jag legat på spikmattan i 10 minuter i hopp om att bli lika fnissig som jakob i "vakna med the voice" imorse. Han fick ligga på en exakt lika spikmatta som mamma har. Yogakillen förklarade att han hade sjunkit in djup i meditation och släppt fram känslor. När han vaknade upp hade han fått ett rejält skrattanfall, vilket verkligen var "the skrattanfall". Jag ville också, men kunde inte koppla av eftersom vänner gick på tv..

Balen i helgen var trevlig att åskåda. Speciellt när de tog en timme på sig för varje rätt! förrätt+varmrätt+efterrätt=Maria&Sofia 3 hela timmar sittandes uppe och titta, ta en bild då och då.
Men när dansen tog fart blev det ju inte fullt lika långtråkigt !


Kommentarer
Postat av: FIA

har ni en spikmatta!? :O jag vill testa (visst testade vi det på gothia?) btw gud vad kul the voice klippet när jakob skrattar är hah

2008-11-21 @ 10:51:05
Postat av: Maria

haha ! jaa, det var så himla kul:P och, jaa vi har en sån där spikmatta, det är faktiskt jätteskönt, du får komma upp till mammas place nån dag så kan vi ha avslappning med den :P

2008-11-24 @ 15:37:09
URL: http://marybond.blogg.se/
Postat av: josefin

skicka bilderna till jonas nu då!! jag vill ha! he

2008-11-24 @ 18:39:46
Postat av: Anonym

det var en härlig bild från balen iallafall:)

2008-11-24 @ 18:41:31
Postat av: Anonym

lätt att jag ska ! påminn mig (; i helgen vettja.

2008-11-24 @ 19:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0