filmhelg och avundsjuka

Jag älskar disney! kommer nog aldrig att tröttna. I helgen har vi kikat Alladin och Lilla sjöjungfrun, i Täby hos kussarna. Mycket film blev det faktiskt. Vi såg även satc-the movie. Den var bra. I fredags var jag och Elise på bio också, rallybrudar, och jäklar vad jag gasade på när jag övningskörde till Täby morgonen efter då!
Jag hittade en jacka på Täby "Täbban" centrum i helgen också.

 I Österrike har de sol, inte ett moln rapporterade vican igår. Här hemma i rusket är man ju lagom avundsjuk! Varför joinade man inte liksom? Det är orättvist vad alla reser runt nu: Elise till Rom, Cia till Hawaii, Jonas till London, Gaskarna till Österrike..
 
kusinernas björnbär är en hit!

Kvällen blir lugn, måste ju ladda upp energi till lovet, för det har ju faktiskt inte börjat än, det har ju bara varit en vanlig helg. För andra blir det fart och fläkt på Beatleskonserten! ..ännu mer avis. Men till onsdag väntar ju Håkan Hellström i Sthlm!!!! "Yeeaiiiiih" ..som magg's skulle säga.












Magg's


Kommentarer
Postat av: josefin

va, ar elise i rom ocksa!? dar ar ju jag!! coolt

2008-10-27 @ 21:12:22
Postat av: Johan

BEATLES!! :D

2008-10-28 @ 13:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0