hata är ett starkt ord, men det går att använda

Jag tröttnar nu. Vill inte skriva mer på den där jävla fysiklabbrapporten som ska inlämnas imorgon! Jag vill bara slänga den på marken, sätta mig på den och gnida rumpan mot den, så den blir knölig, spotta på den så den blir slemmig, rapa på den, svära alla svärord jag kan åt den, skriva ett hatbrev till den, slå den hårt, så den får blåmärken över hela framsidan, riva sönder den, äta upp den och kräkas ut den i en lerpöl ! den ska känna sig så himla oälskad, för det är precis vad den är! oälskad!  


















P.S. Jag hatar dig, fysiklabbrapport.

Kommentarer
Postat av: Johan

Okej då vet man att man aldrig ska göra dej sur, då vet man vad som händer =S

2008-10-25 @ 14:58:08
Postat av: Maria

Japp, så nu vet du precis vad som gäller! ;)

2008-10-25 @ 23:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0