motorstopp, och ingen lust till plugg

En ny vecka har rullat igång. Spanska muntligagrejen gick åt helvete. På frågorna svarade jag för det mesta "no se". Efter den kortkorta skoldagen drog jag med mig fia hem. Vi räknade matte, eftersom vi har litet test imorn. Sen åkte vi ner på stan för att träffa bujen, som suttit hemma och pluggat hela förmiddagen. På Wayne's fick det bli scones för det är så himla gott!

Vid tretiden stressade jag nervöst iväg till Bil & trafikskolan, för att ha min första körlektion. Det gick ok, men inget mer. Det var ju ändå förtsa gången jag körde en annan bil. Lite ovant. Motorstopp vid ett trafikljus. pinsamt! Men nu har jag ju fått en massa små bra tips av Göran, som läraren hette. Finns en del att träna på tills nästa måndag.

Nyss ringde Fia och sa: PLUGGA! ..jag tog åt mig, ska läsa snart.. Hon berättade också att hon hade hittat sin hand (internt), köpt en kamera, och nu ville hon bara packa upp den där canon 450, men var tvungen att läsa marinbiologin, på engelska, som hon ändå inte fattar något av. Inte jag heller, så himla drygt är det!

Grisigt :
spanska - muntligt om en film
matte - litet test 3, derivatans definition
spanska - PROV!
marinbiologi - PROV
Andra små ting som måste börjas med i tid är : engelska - log book, fysik - labrapport, biologi - PROV!

JAG PALLAR INTE!


Kommentarer
Postat av: s

om jag pallar, pallar du så jag tycker vi pallar det tillsammans m !

2008-10-13 @ 22:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0