Det är så jag säger det

Måste-lista under gårdagens Sthlm-tripp med fia:
1. Hoppa till Håkan Hellström på Cirkus
2. Shoppa
3. Äta något gott på mysigt fik
4. Se minst en känd person
5. Skänka en slant till gubben som satt och spelade Oasis & Coldplay-låtar på drottninggatan.
6. Få gratis Cosmopolitan på Åhlens city.
CHECK!

Dagen : Lyckad!
Egentligen är det ingen bra idé att knalla runt i storstan hela dagen om man ska på Håkankonsert till kvällen. Tårna går sönder, och hela fötterna känns så trasiga när man ska stå där i publikhavet och hoppa. Men det var värt det! På shoppingfronten gick det lite segt, två plagg blev det. Götgatan is the place to be!
På vägen förbi stureplan gick jag och käkade mandarin, jag var så inne i det, men fia, hon snubblade nästan in i Carolina Gynning! jag är lite sur att jag missade det. Själv fick jag bara se kändisar som man inte kommer ihåg namnet på..
 
 

Besvikelse-lista:
1. Att jag missade Gynning på stureplan
2. Att Håkan inte spelade "Ramlar"!?
3. Att när vi var nöjda med att stå 3e längst fram på konserten och stod och väntade på Håkan, kom två sprit&svett-illaluktande 40-åringar och trängde sig fram. Där stod de och vinglade bakom oss, fram och tillbaka vart är H rörde sig på scenen, och tröck och var äckliga. (Jag tänkte att de måste ha ramlat in där av någon anledning, men de visade sig vara riktiga fans, sjöng med i varje låt, varje ord, varje bokstav kunde de utantill !)

-Vad stressad du har varit idag, Maria, sa Fia.


Kommentarer
Postat av: FIA

götgatangötgatangötgatangötgatangötgatan!

2008-10-31 @ 14:26:37
Postat av: bujkläsk

NI HAR SETT HÅKAN!

jag tror jag måste gå och hänga mig i kristallkronan ><

2008-11-04 @ 08:52:27
URL: http://bujs.blogg.se/
Postat av: Maria

johannajohanna, snälla du, gör inte det, gå och se Håkan istället ;)

2008-11-04 @ 22:01:41
URL: http://marybond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0