"från pepp till depp på ett knäpp"

Okej, nu är jag föbannad, rasande, omotiverad, sur, arg, besviken och allt liknande! Jag ska berätta..
Fia ringde. Hon sa att Hans Svärd hade ringt henne och sagt att Norgeresan blivit inställd! Här hade man packat hela dagen, handlat matsäck och förberett allt in i minsta detalj! Orsaken till denna katastrof var att norrmännen hade fått vinterkräksjukan där vi skulle bo. Och det kan tydligen smitta genom sängarna eller nåt. Så vecka 40 blir det av i stället..

Fia tyckte det var en bra idé att låta packningen stå kvar i 3 veckor, tills vi ska åka. Kanske hon har rätt i, men feting-godis-påsen då? den kan ju inte stå och ruttna till slutet av september.. Johan tyckte samma sak och vi bestämde oss för att köra en kollapåspiderman3ochätauppalltgodis-kväll till veckan (Jag som inte skulle äta så mycket godis..).

Så imorgon blir det skola som vanligt, och bara det känns ju nog deppigt!

Undrar om Hasse hade tänkt ringa mig också? Han kanske tyckte att jag skulle stå där, fullpackad och klar vid skolgården imorgon kl 8!?


Kommentarer
Postat av: FIA

jaggillardinrubrikpåinlägget! höh, du är inte en i gruppen eftersom hans glömde dig :P

2008-09-08 @ 16:39:37
Postat av: Maria

Jag snodde rubriken från Johan, så det är han du ska ge komplimangen till ;) Jag känner mig faktiskt lite utanför, får ta ett snack med Hasse sen ! ;P

2008-09-08 @ 17:01:30
URL: http://marybond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0