funderare..

Klassfest, Ja eller Nej? Det är frågan. En hake är match imorn, samling runt 09.00 !? Lite opepp är man kanske också eftersom det kom fram samma dag som själva festen skulle äga rum...  jag måste säga att jag tycker det är ytterst oproffessionellt att kalla det "klassfest" om man sedan bara bjuder halvklass. Annat som stör mig är för allmänbildade människor. Jag tråkade igår, tittade på "Vem vet mest". Alltså, okej om man kan sin sak, vara proffs inom sitt ämne liksom.. men att någon är proffs inom alla ämnen är liite retligt.

- Vad heter ordspråket "tärningen är kastad", på latin?
- Alea iacta est.
- Och det är rätt svar!

Lillebror hoppar på kryckor, han har tydligen blivit stämplad på en fotbollsträning. Lite mesigt kan man tycka.



(Är det någon som vet om man kan köpa kakmascara fortfarande? känns kanske lite omodernt, men ur dessa mascara"burkar" får man ju inte ut allt klet.)


Kommentarer
Postat av: fia

eeeeeeh, kakmascara kan man kanske köpa på make up stor eller kanske åhlens, eller så går du bara till en tant sminkaffär!

2008-09-26 @ 19:02:12
Postat av: Johan

Asså jag HATAR när man inte får ut allt klet ut mascara"burken"!!!!

2008-10-06 @ 18:24:51
Postat av: Maria

Johan, du är så himla.. ÅÅÅÅH! jag finner inte ord för dej! ;P

2008-10-07 @ 20:14:30
URL: http://marybond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0