In my dreams

Jag har blivit jagad av en våldtäcktsman, räddat min familj från en ond häxa, svävat 1 meter ovanför marken, blivit kysst av Björn Gustafsson, sprungit naken runt i stan och letat efter kläder.. men bara om nätterna, in my dreams! Egentligen är det ganska kul att drömma. Man vet ju aldrig vad som väntar, man kanske inte ens får vara sig själv under natten. När man vaknar blir man antingen sur, eller lättad. I morse vaknade jag till den jobbiga verkligheten.

Jag har packat, handlat, burit bord, lagat mat och alla sånna där tråkigheter. Men taggad är jag, lite i alla fall, för imorn sticker hela marinligan till Norge!

Ni som tycker att Shrek är tråkigt, ta er någonstans, för det håller fortfarande standarden. Jag kan nog se den hur många gånger som helst utan att bli uttråkad.

Back to business, måste fortsätta med packningen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0