studiedag!

förmiddag:
På en studiedag som denna vill man ju gärna sova ut. Men tror ni inte att en jävla försäljare ringer och väcker en då? Jo, och jag fattar inte hur dumma de är som seriöst tror att föräldrarna är hemma och degar kl halv 10 på morgonen. De jobbar ju då! Hur som helst så fick jag kuta upp ur sängen och slänga mig på luren. Undrar om det hördes tydligt att jag var fröken nyvaken?

höst = färgglada löv. Det vet ju alla. Jag och vic tog en promenix igår i löv-vädret. De pallade äpplena var hur goda som helst, jag tror att jag ska börja ta en omväg till skolan nu mera.



Jag joinade inte huvudstan-shoppingen idag pga. dålig ekonomi och ggks-möte. Nästa vecka blir den efterlängtade norge-resan av också. Ser inte fram emot att packa en gång till bara.

senare:
mötet varade i nästan 5 timmar.
Nu har jag varit på IKEA och provat sängar.
- Brukar du ligga på rygg eller på sidan? - ikeatjejen
- Njaa, på sidan kanske, jag vänder väl på mig ibland (det är ju inte så att man ser sig själv när man sover, så, svårt att veta liksom)
Konstig känsla att ligga där i en säng och försöka efterlikna min sovställning, när hon och mamma står brevid och väntar på utlåtande. Vi köpte 3 sängar tillslut.
Mamma ska flytta till en liten 3:a i andersberg för er som inte vet. Nu har jag varit där och checkat in den. Fräsch, trots läget. Folk har väl sina fördomar, och jag tar tillbaka mina om andersbergs lägenheter vid centrum.
Imorgon har vi TRE MATTELEKTIONER !!! WTF!?
hey.


Kommentarer
Postat av: fia

efterlängtad resa?

2008-09-25 @ 16:43:36
Postat av: Maria

tagga fia, tagga!

2008-09-26 @ 16:15:13
URL: http://marybond.blogg.se/
Postat av: Alina

Godagens!! Kikar in* :)

2008-09-26 @ 16:21:16
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en snygg och hipp mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-26 @ 16:21:21
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0