the night in light

Ljuskvällen i Gävle innebär marchaller längs hela gavleån. Det visade sig vara en kylig kväll men vi stod ut. Johan Wellton gästade staden "gölvfe" denna afton. Han och hans vänner bjöd på en show med trolleritrick som gjorde en mycket förvirrad. Enmark, Fille och Z stod och gömde sig när man ville ha fram en snygg karl från publiken.. 

       (bild i profil på Johan Wellton)

Jag packar för fullt här hemma. Allt ska ner i en pyttelitenblå-fotbollsväska. Stövlar, regnkläder, raggsockor, lakan, handduk.. allt! Jag är van med en 1000liters utrymme-hockeytrunk! Men ingenting är omöjligt, som Gunde Swan brukar säga.. Imorn sticker jag!
Hade! (="ha det så bra" på norska)


Kommentarer
Postat av: Johan

Jaha, fick inte jag vara med då?! :O.. eller tycker du inte jag behövde gömma mig när hon leta en snygg kille? :'(

2008-09-07 @ 19:02:35
Postat av: Maria

Men johan, du hade ju ingen att gömma dig bakom :P

2008-09-07 @ 19:36:33
URL: http://marybond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0