adventure of the day

Gummistövlar på! också bar det av till Harkskär. Hela klassen med regnkläder, matsäck (jaa, jonas, det heter matsäck)och exkursionsutrustning i högsta hugg vandrade vi ut till havet för att leta plankton i kylan. Jag frös som en naken bäver. 



För övrigt så är jag frisk nu, har varit det ett dygn. Jag har efter en vecka lärt mig att svälja tabletter vilket några av er redan vet att jag haft väldigt svårt för. Träningen började med vaniljyoghurt. Jag har varit hos Johan ( han hade blivit dränkt i sälbajs tidigare under dagen ) och äntligen sett Spider man 3, och smockat i mig resterna av allt godis, dock med lite hjälp. Det satt fint. Jag borde ha pluggat fysik och matte ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0