smile!

Måndagarna rullar på som de ska.. Två ynkliga lektioner sen är skoldagen slut kl 10.45. Fia bjöd mig på lunch, vilket var betydligt bättre än sodexhos pyttipanna! Vi hade en nice eftermiddagsstund hos Fia. Familjen Skarpsvärd/Johansson har införskaffat ett pingisbord i garaget. Det består av två ihopsatta mat/soff-bord, nätet är uppbyggt av tegelstenar. Det kanske låter risigt, men det funkar bra faktiskt. 

  

Att norgeresan inte blev av idag suger fortfarande balle, men jag återhämtar mig från dessa djupa depressioner och lever vidare. Nu får jag ju i alla fall vara med i skolkatalogen, på fysikgenomgångarna till provet och förberedelserna till biologiexkursionen... smile!
Jag kanske skulle ha hållt mig lite mer borta från lillebror i helgen, som tydligen har halsfluss.


Kommentarer
Postat av: Elise

Sodexhos pyttipanna var faktiskt jättegod ;)

2008-09-09 @ 17:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0