varma ord från en sjukling

det gör ont när jag sväljer,
det gör ont när jag gäspar,
det gör ont när jag hickar
och nu gör det till och med ont när jag pratar!
jag fryser utan täcke och jag svettas med täcke..
jag lovar er, det är inte ens mysigt att ligga hemma i soffan hela dagarna och slippa allt plugg, dessutom sjukade jag bort en hel jävla helg!
Jag har feber och halsfluss. Så under de senaste dagarna har jag inte ens haft orken att ta mig hela vägen till datorn.

Nu har jag missat tillräckligt, tänker inte vara sjuk en sekund till ! och om jag inte slutar skriva nu, så missar jag "hål i väggen" på 5an !


Kommentarer
Postat av: Johan

stackarn :(

2008-09-14 @ 22:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0