Vasanatt

Nattinnebandy 2009. What more can I say?
Oturligt nog vann vi inte i år heller. Eller, ja, vi vann en match... Men vi var i alla fall snygga och glada. Det roligaste var när New purple cobras feat. orange boy slog ut Kingsize i kvartsfinalen. Efter den matchen försvann hälften av all publik. Min näsa knäcktes i en match, och det gör fortfarande ont. Vi i gamla GGKS kom tvåa bland alla föreningar, vilket vi är stolta över! GGIF skulle ju skämmas om de inte vann.



Captain Morgan stank i hela väskan. Alla kläder, kameran, skorna, rubbet som har legat i den under gårdagskvällen var nerdränkt i rom.  Jag vräkte ut allt som hade det minsta lilla att göra med nattinnebandyn på altanen när jag kom hem inatt, och tur det, annars hade det luktat i hela huset nu. Så min morgon har gått ut mycket på att tvätta.

För övrigt är detta en ganska härlig morgon. Vinterstudion flera timmar på tv. Sara Hector bästa svenska i världscuptävlingen idag, och jag är så glad för hennes skull! Nu sitter jag och knäcker julnötter. Gefle if:s kostrådgivare har sagt att nötter är bra. Speciellt om man inte vill bli sjuk. Det har snöat och känns äntligen lite vinterlikt ute. Nu är det nog dags för lunch snart!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0