julaftonskväll :)

Hej alla tomtar!

Jag är en hurtig plutt som har jobbat mig runt 7,2 km i längdspåret såhär på juldagen. Igår var det julafton. Vi kom hit till Malung strax innan Karl-Bertil Jonsson på tv. Två julbord på samma dag fick mig att förlåta sodexo som inte gav oss ett enda i skolan. Jag är riktigt nöjd med alla fina julklappar! Senare, när vi hade slängt alla pappersrester, och smällt årets presentbomb, tog vi en tur med våra kära Gävlebo-vänner: Systrarna Bergdahl. Det visade sig bli en mysig liten julaftonskväll, med spark ner till byn, snöänglar och Galenpanna. Idag åkte Emma hem till kusten igen, och jag kommer alltså få dras med lillebror idag och imorgon. Men det är väl det som julen är till för. Att umgås med släkten. Dock är jag lite avis på alla som ska ut ikväll, den 25e december. Det hade jag inte tvekat på om jag var hemma!

Harry Potter och de vises sten på tv nu, supersött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0