Garanterad lycka!

Julen - att ge kärlek och glädje till dem man tycker om. Varför inte ge sig själv en liten julklapp?



Detta gör man om man:
1. är ett litet ego,
2. är väldigt schitzofren, eller
3. om man vet att man aldig får det man önskar sig av släkten...

För mig gäller nr 1.  Så ikväll har jag slagit in ett litet rött paket till mig själv, och på det viset garanterat mig åtminstone en julklapp imorgon. Julen är räddad och jag kan knappt bärga mig tills jag får öppna den lilla perfekta julklappen! Här kommer ett litet rim så ni kan gissa vad det är, eftersom det är onödigt att jag ska gissa själv..

Med denna julklapp som du får, blir du redo att välkomna nästa år
kom ihåg att bära jackan över, det säger kylan att du behöver,
annars fryser dina armar små, men snyggare julklapp kommer du aldrig få!
Skål!

Hihi, jag är så kreativ. Bättre än uppesittarkvällens rimstuga, hoppas jag får en plats där nästa år.
Men vässa era små julhjärnor och gissa nu ;)

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Kungen

Hmm klurigt, skulle nog ändå tippa på ett underställ :O eller nja kanske inget man köper till sig själv :/ hmm aja får tänka.

Alltid bra att helgardera sig så man får någon julklapp iaf.

2009-12-23 @ 22:08:40
Postat av: joäna

Åh, nog sitter de gamla takterna ifrån låtskrivandet i österrike-bussen kvar än! jag ska skriva ett rekommendationsbrev till rimstugan om dig nästa år ;)

2009-12-23 @ 22:13:28
URL: http://bujs.blogg.se/
Postat av: johan

asså jag drar iväg en chansning på en svart nyårsklänning köpt på Vila (eller va de heter) för 125kr! med färdigklippt flash-top :D God Jul

2009-12-23 @ 22:50:58
Postat av: Maria

Ha! Kan man skriva rap-texter så kan man skriva julklappsrim ;)och Johan, om jag hade ett pris till den som gissade rätt först, skulle du få det :) Jag har faktiskt sytt en liten topp som jag snackade om också ;) så nu blire inge flash!

2009-12-23 @ 23:14:03
Postat av: Elise

Har du köpt en nyårsklänning alltså? Skönt o ha det fixat, jag vill också ha en ny! :P

2009-12-23 @ 23:55:08
Postat av: Maria

Jag shoppar på rean jag ;)

2009-12-25 @ 15:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0