mörk söndag

Spelas just nu: Deppskivan jag fick av mina kära tjejkompisar i 18-årspresent. Kändes passande. Jag är på intebrahumör.

Gårdagens galej vart mysrummet med de sköna människorna, och fjortisfylla på våningen nedanför. Björnen får man passa sig för när han hällt i sig några öl. Han har en tendens till att bli ganska våldsam då.

Dagens träning: KUL! Jag älskar att få springa av mig all skit. Bara tänka på fotboll, fotboll, fotboll. Skulle kunna spela hela dagen.

För övrigt har jag ätit upp all pepparkaksdeg som vart över från bakningen imorse. Den var god och jag skulle kunna baka en hel ny, bara för att proppa i mig den.

Ikväll ser jag fram emot en sak. Gissa vad?
Svar: -Paradise Hotel!!!

Kommentarer
Postat av: Elise

2009-12-17 @ 20:12:27
Postat av: Elise

haha deppskivan, dom hade jag glömt :) Paradise ägeeer!!

2009-12-17 @ 20:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0