nu äts grisen

Jag äter julens första julskinkmacka! Skinkan togs nyss ut ur ugnen och den är god, kan jag lova!
Imorgon är det julavslutning och talangjakt. Hoppas man hinner på båda. Ikväll har jag varit otroligt pysslig. När jag slår in mina julklappar nöjer jag mig liksom inte med papper och snöre. det ska vara något speciellt med varje litet paket. Alla ska vara unika på sitt eget lilla vis, och ja, då tar det tid. Men resultatet blev bra, och fantasin tog slut för ikväll. Nu har jag bara några kvar, som får vänta tills imorn.

Dagens samhällskunskaplektion var trevlig faktiskt. Vi hade ideologi-lekar-drycker-godis-musik m.m. Kul jul, och Peddy vann i hela havet stormar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0