ofrivillig smärta!

Scarred. Vad är det för program egentligen? Jag mår dåligt av att titta på det. Varför tittar jag på det?
Jo, Marcus har paxat fjärrkontrollen för resten av kvällen. Och eftersom jag precis tittat klart på Paradise Hotell så sitter jag fortfarande kvar i soffan. Jag mår illa nu. Det här är riktigt vidrigt.

Jag skulle blogga lite för att skriva om något kul eller så, men nu kommer jag inte ihåg. Sorry. Jag sätter mig in i dårarnas smärta på tv just nu. För er som inte sett det här "grymma" programmet: Scarred, Handlar om olika klantskallar (oftast skejtare) som visar sina klipp på när de skadade sig som mest. Benbrott är typiskt. För att verkligen få uppleva smärtan får man se klippet om och om igen, i slowmotion, så man ser exakt hur armen knäcks eller benet vrids åt fel håll i deras mindre perfekta landningar. Jag lider i mina leder! Ush, kan inte slita mig från soffan heller. Vad ska jag göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0