Snart är det jullov!

Det närmar sig dopparedagen. Helgen har varit den mysigaste på länge. Jag har äntligen kunnat sätta mig ner och tänkt på vad jag önskar mig i julklapp, och vad alla andra kanske önskar sig. Fredagsmys med tjejerna inledde denna myshelg. Igår hade vi julgodisbak hos kusinerna. Stina och Tessan var också med och gjorde fettbomber av all honung, choklad, grädde, dumle och alla nötter som låg framme och aggerade ingredienser denna afton. Mycket godbitar blev det och nu är skafferiet redo för släktbesök till jul!
Idag har jag och lillebror varit nere i staden och fixat julklappar. Waynes bjöd på lussebullar utan saffran. Inte så konstigt eftersom ett halft gram numera kostar 30 spänn. Jag misstänker att de hade blandat i karamellfärg eftersom de var gula åtminstone.

Nu blir det mer mys. Film med mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0