lov snart, snart lov

Äntligen har vi fått kamerorna från fotografisk bild A. Men temat för den här gången känns jättetrist. dokumentära bilder om Gävle, fota byggnader m.m.

*Jonas fick ett mindre utbrott då vi spelade svarte maja på hålen idag.
*Rawaz lovar att spara ut till afro!
*Mattes mun ser gullig ut när han säger "youtube".
*Oskar tycker att Andreas borde ta livet av sig om han vill leva i en färgglad värld.
*Dario muckar med tjejerna, slänger ner dem på golvet och kittlar dem.
..det här är mina klasskompisar.

Jag ska åka skidor och snöscooter på lovet!

Johan kommer hit efter träningen, sen kommer jag inte se grabben på hela lovet!? buhuu!
torsdag = pappas PANNKAKA!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du glömde mig:S:P

2009-02-21 @ 15:52:25
Postat av: Maria

sorry Annish :/

2009-02-21 @ 17:20:05
Postat av: josefin

är det första gruppen som fått kamerorna, eller?

2009-02-27 @ 15:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0