melodifestival.. wohoo

Snälla Sverige, vad är detta!? Melodifestivalen är liksom the activity of tonight, här i Malung. Okej, jag hade väl inga större förväntningar innan, men nu sitter jag och glor på en helt knasig musiktävling. Jag tror jag gjort rätt som skippat alla andra deltävlingar på tv och gjort något vettigt istället..
Är melodifestivalen det stora målet för svenska artister? Först blir de kända, sen försvinner de lite, sen gör de comeback i melodifestivalen. Lite så känns det.

Vad är det här för en låt egentligen? :
"I've got you, youyouyouyuyuyu I've got you.."

Nu kommer EMD in med höga hattar, frack och en otroligt snygg intränad dans.. "baby godbye, baby farewell.."

Nu är det fika, som alltid här. Ha en trevlig melodifestivalnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0