mmmm..

status: pluggsjuk, trött, rastlös, glassmonster, ensam hemma.. (låter som en liten depression)
Jag har nästan spöat en kines i fifa 08(?), men han hade lite tur och vann på golden goal..
Jag har de senaste veckorna insett hur galen jag är i glass! helt sjukt. så fort jag kommer hem slänger jag mig in i köket, rycker upp frysdörren, och letar ivrigt efter det frysta guldet. GB vanilj med krossad choklad har blivit en trogen mellanmålsvän. Vilken är din favorit?

Jag har aldrig:
druckit pucko, kunnat lipa eller stått på händerna i mer än 20 sekunder (..jag har klarat minst 10 i alla fall)

Nu måste megamysiga matteMaria plugga vidare..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med på krossade chokladen, mums!

Dessutom så har jag gjort allt det där du inte har gjort ;)

2009-02-11 @ 17:40:17
Postat av: Maria

ååh, någon att se upp till :) vem ä du mystiske anonym?

2009-02-11 @ 21:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0