tick tack

Jag har gått i flera timmar, nu tror jag att jag svimmar!
Det ända jag gjort idag, förutom att äta smarrig frulle, är promenerat. Vi hade ju en uppgift att fota dokumentära bilder av Gälve, så då tog jag mig en liten walkare genom staden i solskenet. Nu sitter min trötta kropp i myskläder och lyssnar på true colors med Cyndi Lauper. btw, så kan ni kolla in min gå-sträcka här till vänster (medsols).

Idag är en sån där mysdag, fast ändå inte. Mammas Rolf ska bo här i helgen, och den här gången har han sin unge med sig. Han är 10 eller nåt och jag har aldrig träffat honom. Jag passar på att ta det lugnt nu innan de kommer tillbaka från järnvägsmuséet.

Blir så jävla piss på att päron ska hålla på och snacka skit om varann genom en. Jag är neutral, som en vägg, så visst, tjafsa på ni!

Ikväll vill jag nog inte sitta här hemma och umgås, kanske kan kolla på wild child med fia?

Johan, jag saknar dig!


Kommentarer
Postat av: Josefin

vadå har vi fått i uppgift på fotografiska bilden? jag vet inget!

2009-02-27 @ 15:47:39
Postat av: Maria

ta't lilla lugna nu :) det är bara grupp 1 som har fått kamerorna under lovet, så ni får dem sen :)

2009-02-27 @ 16:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0