trött festis

Zätas 18-årsfest var lyckad! Men ända sedan dess har jag varit seg i hela kroppen "..från fötterna till knoppen". Igår (lördag) var det upp 10.45 som gällde, hopp in i duschen och iväg till Täby på 50-årsfest! Jag var hur trött som helst, men hoppas att det inte påverkade Rolfs (mammas nya) första intryck av mig. Han kanske ser mig som den där hemska, sovaborthalvadagen, elaka, envisa tonårsdottern.. i så fall bryr jag mig ändå inte.


bilder från zätas 18årsfest. vilket röj!

50-årskalas, vilket knas. Där kom par efter par, och man lyckades aldrig koppla någons ansikte.. jo, så var det! jag kände ingen, ingen! ..förutom släkten och Widlundarna då. Men i Cribbes rum körde vi Sing Star tills vi tappade rösten och hade vårt egna trevliga lilla kalas. 

Jobbig, som han är, kom la Fred och skakade sömnen ur oss på morgon kl 12, "upp med er!" sen åkte vi hem igen, och nu sitter jag här och försöker få tag på pluggmatrialet till på tisdag..


Vi ungdomar höll dörren stängda medan vi roade oss med Sing Star, man ville ju inte halka ut på russindiscot..

Jag beskriver helgen med ett ord: festlig.
Försök att beskriva mig med ett annat ord än trött..


Kommentarer
Postat av: mags

Oj va snygg man kan vara ! :O ehmehm

2009-02-01 @ 20:06:41
URL: http://maqqie.blogg.se/
Postat av: Maria

maggie, you are so beautiful to me, can't you see? :)

2009-02-01 @ 20:14:45
Postat av: fia

omg, dansbilden på de vuxna ;D

2009-02-01 @ 20:16:54
Postat av: Maria

Haha! jag älskar den bilden xD alla vuxna bad mig om att absolut inte lägga ut bilderna på facebook :P ..men det sa ju aldrig något om bloggen ;)

2009-02-03 @ 13:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0