update.

Jag och Jonas chillade på "Old saints" igår kväll. Jag kan inte påstå att det var värsta draget där inne. 5 gubbar i baren, och allt som allt var det 10 pers där, inklusive oss, men det var mysigt ändå. Jonas lärde mig tycka att öl inte är det hemskaste som finns. Tack Jonas för en trevlig kväll, verkligen!

Idag har jag, en massa andra tjejer och tre killar varit på afrikansk dans. Det var annorlunda, apigt, svårt, men framför allt kul! ..man kanske skulle gå nån mer gång. För första gången i mitt liv har jag också ätit på Subway. Gott, och jag åt dubbelt så mycket som Johan

Man börjar undra om vi får ihop ett fotbollslag till sommaren.. På dagens träning kom 4 träningssugna tjejer. Alla ni som är sugna, kom och joina Gif damlag! ..hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0