read me today

Startskottet har gått. Vecka 6 är nu igång..

Imorgon har vi "bara ett litet kunskapstest" om Antiken, som Mölsäe beskriver det. "Det är inte för att sätta dit er, men ni ska ha koll på alla rapsoder och vem som har skrivit vad.."

Förlåt alla rockälskare, men det finns bättre radiokanaler än 106.7. p3 är den bästa, där snackas om allt + att de spelas bra musik också!
p3 in my <3.. som fjortismaria skulle säga. Men nu är jag ju inte fjortis. Har aldrig varit, kommer aldrig att bli!

Jag hatar vissa människor, eller förlåt, hata är ett starkt ord, men jag stör mig nåt fruktansvärt bara jag ser vissa personer. Jag vill inte nämna några namn, det är fult gjort, men iiiiiiiihh! Mina aggressioner måste ju få komma ut på något vis! .. okej, vad jag än gör, var inte elak på bloggen, vem som helst kan se..

Vi närmar oss alla hjärtans dag, och jag vet i alla fall vem jag vill spendera dagen med då! <3

Nu "ska" jag plugga tills träningen kl 8, Go'kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0