Hamra, here I come!

Att jag har fått byta individuellt val från bild och form till fotografisk bild är ju toppen! Att jag ska åka till Hamra på läger om några timmar är ju toppen! Att lägret pågår under min 18årsdag är mindre toppen. Att lillebror fått en ipod med 120GB är lite orättvist. Att vican avstår Vemdalen för andra gången är lite tråkigt. Att jag har en godispåse som bara är min i helgen är gott..
Onda och goda ting tar liksom ut varandra har jag kommit på, så jag är okej, trots vissa tråkigheter..

Igår fyllde mamma år, och snart är det min tur! I'm sooooo looking forward to it!



Bye Gävle ett tag


Kommentarer
Postat av: josefin

oj, det paketet var väldigt likt de jag fick av malin och matilda i jullklapp!

vad fick hon?



2009-01-19 @ 21:07:31
Postat av: maria

hon fick ett par tvättpåsar :P jag orkade/hade inte tid att lägga ner så mycket energi i det hela :P

2009-01-20 @ 11:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0