hemma och vända

Det går bra att fylla 18 på slalomläger. På lunchen kom peter med en jättemuffin och alla sjöng för födelsedagsbarnet. På eftermiddagen hade gullis-Andrea och gullis-Malin bakat tårta med sprutgrädde på (..som hade smällt i kylen). men frukosten på sängenvart misslyckad.. eller jag fick ingen frukost på s'ängen. Där låg man och väntade i 10 minuter på "ja må hon leva", men nej, inte ett ljud utifrån köket, så jag gick upp i den mörka lägenheten. Marcus och jonas som sov i bäddsoffan i köket vaknade och sa "Oj".

I slalombacken var det kallt, som alltid i Hamra. Det var mulet, snöade och blåste isande vindar. fadderskidåkningen och tolkning efter scooter var mest kul. Johan tyckte jag var solbränd när jag kom hem, men jag tror mer att det var förfrysningsskador..
Väl hemma igen blev jag uppvaktad av släkten och allt det där. Maria har äntligen fått sin hp!

På torsdag, imorn, åker vi till Vemdalen, Jag, Johan, Björnen, Z, Fille, Falk och sen kommer Vic på fredan, ska bli superkul!


Kommentarer
Postat av: Johan

TAGGA!!!!!!!!!!!!

2009-01-21 @ 14:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0